torstai 22. marraskuuta 2018

Kata täällä moi!

Mistähän tämän taas aloittaisi. Monia blogeja oon kirjoittanut vuosien varrella ja aina yhtä vaikea tämä eka teksti on. Mutta pakkohan blogi on jollain saatesanoilla aloittaa!

Uuden blogin perustamista olen jo tovin aikaa suunnitellut, koska haluan johonkin päästä avaamaan elämääni ja siinä nyt tapahtuvia asioita. Uutena vuotena kaikki aina käyvät facebookissa läpi mennyttä vuotta, mitä on oppinut ja mitä tapahtunut, joku on saanut perheenlisäystä, toinen taas aloittanut uuden työn. Mulla ei oo moneen vuoteen ollut mitään päivittämistä mun elämästä, se on vuosikausia pysynyt samana niin perheen kuin työnkin suhteen. Nyt tuntuu, että uutena vuotena mullakin on jotain sanottavaa menneestä vuodesta.

Kuka tämä blogia sitten kirjoittelee? No mä oon Katariina, 29-vuotias lähihoitaja. Perheeeseen kuuluvat mies ja kaksi kissaa. Jonkinlaista kolmenkympinkriisiä oon potenut tieten jo siitä asti kun täytin 25, ja tuntuu että se vaan pahenee :D 

Mutta jospa se tästä lähtisi taas käyntiin. Blogin pitäminen, siis!

Kuva: Pixabay

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti